banner

Cumu aduprà asciugamani per a faccia dispunibuli

Ci hè parechje manere d'utilizà tovaglioli facciali dispunibuli, chì ponu esse aduprati per lavà a faccia, cura di a pelle, rimuzzioni di maquillaje, etc. Pudete ancu aduprà una tovagliola per a faccia dispunibuli per bagnà a cumpressa, sguassate a faccia dopu à sughjendu cù lozione per aiutà a pelle. per a purificazione secundaria è l'esfoliazione, pudete aduprà a tovagliola di a faccia per pacà a faccia per aiutà l'assorbimentu dopu l'applicazione di lotione.

1. Aduprate tovaglioli di faccia dispunibuli per umidificà a cura di a pelle
L'asciugamani per a faccia dispunibuli anu una durezza megliu è ùn sò micca faciuli di deformazione.Hanu ancu boni effetti di assorbimentu d'acqua è sò di taglia adattata.Puderanu esse tagliati à vuluntà senza floculazione.Sò assai boni per i cumpressi umidi.È stu tissutu faciale hè più amichevule à a pelle.Hè più gentile nantu à a pelle di a faccia, è hè assai bonu per rimpiazzà a compressa umida di cuttuni.

2. Aduprate una spugna di faccia dispunibile per esfoliate
A tovagliola faccia pò ancu esse usata per esfoliate.Pudete versà a lotione nantu à a toalla di a faccia dispunibile, è poi sguassate a pelle faciale, chì pò aiutà à a pelle per fà a purificazione secundaria è l'esfoliazione.Prestate attenzione à l'azzione quandu asciugà ligeramente per impediscenu Pull to the skin.

3. Aduprate una spugna di faccia dispunibile per applicà lozione
Hè assai megliu aduprà una tovagliola faccia per a cura di a pelle cà un pad di cuttuni.Quandu si applica lotione, pudete aduprà a tovagliola di a faccia per tamponà a pelle, per quessa hè più faciule per a pelle di assorbe cà a manu, è ancu rende a pelle più brillanti.

4. Lavà a faccia è caccià u maquillaje cù l'usu una volta
I pads di cuttuni sò propensi à grumi è cascà dopu à esse immersi in acqua.Quandu usemu tali pads di cuttuni, bluccà i pori è pruvucarà a contaminazione secundaria à a nostra pelle.A toalla secca hà e caratteristiche di una forte absorption d'acqua, senza caspa, è di grande dimensione, chì evita perfettamenti i difetti di cuttuni.Inoltre, una spugna secca pò custà almenu 6-8 cuttuni, chì hè prezzu è faciule d'utilizà.


Tempu di Postu: Aug-02-2021